Thema tocht gaat door.

Thema tocht gaat door.

De thema tocht die voor morgen, zaterdag 27-06 staat gepland gaat door.

Op de locatie is voldoende schaduw en de binnen locatie is een goed geïsoleerde loods waar de temperatuur nog aangenaam is.

Wij zorgen er voor dat er ruim voldoende koud drinken en koud water beschikbaar is.

Wel wijze wij er op dat iedereen zijn eigen verantwoording moet nemen voor tijdens de rit heen en terug. Dus goed insmeren, pet op en voldoende drinken voor onderweg.

 

Tot morgen,

Bestuur De Lange Slag